Follow Us @soratemplates

Wednesday, November 6, 2013

Hepi Berty Day !!

Selepas saya terkena bang bang boom by My Secret Admirer ( entry yang lepas ), ni lah baru berkesempatan nak masukkan entry yang baru.

Masih berkisar tentang hari lahir saya.. hee :D
Tapi, kali ni.. saya nak simpan semua wish dari sahabat.. sebagai kenangan buat saya di lain masa..

Copy dari fb saya :
Syukur ke hadrat Yang Esa di atas kurniaan usia yang sudah pun mencecah 35thn harini..♥♥♥

Alhamdulillah. 
Syukur sangat...

Setelah melalui pelbagai mehnah dan tribulasi dalam sekolah kehidupan ini, saya menyedari setiap yang terjadi itu punya hikmah nya ter sendiri..dan pasti nya untuk lebih mematangkan diri ini.. 

Terima kasih Ya Allah..

Moga usia yang di masih berbaki ini dapat di gunakan dengan sebaik mungkin, sebagai hambaNya yang sentiasa mengingati hidup ini tidak kekal dan semoga dapat menjadi insan yang sentiasa dapat berbakti kepada orang tua serta keluarga.

Terutamanya kepada suami terkasih fillah.. Sukiman Jinazan.. doa kan moga diriku sentiasa dalam redhaNya dan redhamu..

Doa ku juga..moga diri ini adalah sebaik pendorong dan idol buat anak2 ku.. jadi kan lah aku seorang yang solehah Ya Allah..

Aameen Ya Rabb..

Hee.. harini hati saya berbunga2. ..

~ senyum sampai telinga..hihi ~
Saya Saayang kamu semua.. muahs... <3


Kad Abang Muadz
Ok.. ini kad dari anak saya yang kedua.. Abang Muadz Zikry..
Entah dari mana dia dapat perkataan Berty tu pun tak tau...hihi..
nampak sangat mak dia tak pandai ngajar.. :P

Apapun, kad dia kali ni se rasa saya, boleh mengalah kan yang kakak nya buat kan.. hii..
Siap ada kek, dan smiley yang toing toing tu.. ( xnampak sangat dlm gambar ni..)


Comel kan kad ni <3
Made by Abang Muadz :)
Kad dari Along

Sebenarnya kad yang along buat kan ni, pun sangat kretif.
Cuma, kurang menjadi..

Sebenarnya dia nak buat seaakan kain yang membalut kertas bentuk love tu.. tapi, dia kata tak sempat dan tak cukup kain.. so, jadi lah camni.. 

Apapun, still comey... hehe..



Ucapan dari sahabat FB


















Ucapan dari Wassap

Ini antara wishing yang sangat kretif.. siap ada lagu lagi.. 
Kretif tu sebab, bukan lagu yang biasa2 dengar.. tapi, lagu dari bahasa Arab.. hihi... suka sangat dengar..
Mekasih nor <3


Ini dari adik nor <3
Dari sahabat group




Kepada semua yang memberi ucapan, dan doa.. saya mengucapkan terima kasih bebanyak..
doa saya juga.. agar anda semua juga di limpah kan Rahmat dariNya Yang Esa..
Aameen...

No comments:

Post a Comment