Follow Us @soratemplates

Tuesday, October 12, 2010

Imam Muda Muadz


Kami mengharapkan dan berdoa, semoga anak - anak kami tergolong di kalangan orang - orang yang beriman dan di jauhkan dari segala fitnah dunia, lebih - lebih lagi di akhir zaman ini.


Semoga dengan asuhan dan didikan yang kami berikan, akan menjadi kan mereka seorang yang patuh dengan ajaran Nya dan menjadikan mereka seorang pemimpin dan pejuang agama Allah suatu hari nanti. InsyaAllah.

Muadz sekarang lebih gemar menjadi imam, berbanding menjadi makmum. Biasanya, jarang sekali dia ingin bersembahyang di belakang ummi atau along, dan selalunya dia akan jawab yang dia akan sembahyang sendiri.

Sebagaimana Along seusia nya dulu, juga di dedahkan dengan pendidikan sembahyang supaya bila besar nanti, mereka tahu akan kewajipan yang mereka perlu lakukan. InsyaAllah doa kami, semoga anak - anak kami akan menjadi seorang yang soleh dan solehah serta sentiasa di berkati olehNya.. Amin

Kami rakamkan detik ini, sebagai kenangan buatnya, menjadi Imam kepada Hadif ( sepupunya..) di usia 4 tahun.. Selamat Hari Lahir Muadz.. Ummi dan Abah doa kan moga adik akan jadi seorang hafiz dan berjaya dalam hidup.. Amin..

No comments:

Post a Comment